onsdag 5. oktober 2011

Historisk stein


Endeleg byrjar det å bli greie på inngangspartiet kons! Tidlegare i sommar fjerna eg likegodt hellene som låg framfor dynna etter månader med snubling og vrikking av anklar på ujamne heller som både mangla sand mellom seg og justering i høve til bakkenivå!. Eg starta med liv og lyst på prosjektet rett før eg blei gravid, men så har det heile stått på staden kvil leeenge. Inntil far min fann fram spaden... Og inntil me skulle ha huset fullt av folk på Wilhelmine sin store dag...


Me fann ut at den beste løysinga inntil vidare var å leggje grus som på resten av gardsplassen, og lage skilje mot graset av kantstein. Natursteinsheller er desidert det finaste alternativet, men inntil vidare blei dette meir enn bra nok. Far svinga seg rundt i haustsola og fekk lagt ein fin kant på null komma niks. Takk Gud for hjelpsam og flink familie!Og for gamle brusteinar!


Om berre desse brusteinane kunne tale...! Hest og kjerre, syklar, bilar, rikfolk og fattige, ukjende og kjende personar har i årevis slite desse steinane i Skien sine gater. Ja, sjølvaste Henrik Ibsen har nok også vandra over brusteinen til heimen sin som låg like ved vegen dei er henta frå. Og så ein dag for nokre år sidan måtte steinen vike til fordel for ny vassledning og asfalt. Far min var med på arbeidet, men fekk i hui og hast redda nokre lass herleg brustein før resten blei køyrd på søppelfyllinga


Heime på garden hjå mor og far er brustein bruka til kant for mange,mange blomebed, og likevel hadde far ein haug stein liggjande som eg fekk plukke med meg. Og no prydar altså desse gamle, historiske brusteinane inngangspartiet til huset kons! Som det meste av interiøret her i huset, er også steinane gjenbruk. Sikkert derfor det blei så ekstra fint;-)

11 kommentarer:

Monica sa...

Så fint huset deres har blitt :))
Den lille vegen oppover mot huset passet så godt til, veldig symmetrisk og fint det hele, og herlig med de hvite hagemøblene, skikkelig sommerfølelse i disse bildene. Lykke til med den store dagen :))

Hverdagsliv sa...

Så fint skille ble med den kantsteinen da!!
Ønsker deg en fin dag :)

Møkster Bu- sa...

Fantastisk flott hus og omgivelser! Lykke til med helle-leggingen.

Maria - Min oldemors hus sa...

Trivelig å høre fra deg igjen, du har nok mye annet å henge fingrene i for tida. Kantsteinen blei fin den, og heller råtner heldigvis ikke selv om de ligger på lager. (",)

Huset i Lunden sa...

De gamle brosteinene var jo helt perfekte her - kjempefint!
Og så moro med gjenbruk, er nok masse spennende historie i disse steinene :o)

Ha en riktig fin helg :o)

klem Mona

Sandra sa...

Det var kjempe fint, å så morsom historie bak de ;)

Kjempe fint hus dere ha og koslig blogg. Følger deg videre jeg ;)



Sandra - http://lovethebeautifulthings.blogspot.com/

LIVS LYST sa...

Så fint det blir nå! Gleder oss til å komme og se etterhvert igjen!!

Klem klem

Livet i Fattighuset sa...

Hei, hei!
Så vakkert det blir hos dere. Håper Lillemor trives og vokser. Jeg har superlyst til å stikke oppom dere en dag. Skal høre med Liv om vi kan finne en dag. Må bare ha vinterdekk først.

Jeg blir forresten fortsatt sjokkert over at noen kommuner kan finne på å hive gatestein på dynga. Det skulle vært forbudt! Her blir de samlet sammen og kjørt til et lager. Om de noen gang blir tatt i bruk igjen, er vel heller tvilsomt. Trist det også.

Men i dag skinner sola, og jeg skaffet oss et minilass med stein for et par uker siden. Vi får klargjøre til litt steinlegging, men tviler på at det blir gjort på denne siden av snøfallet :-)

Ha en super dag i Seljord!

Klemmer fra Marie

Unknown sa...

Fin blogg du har.
La meg til som følger hos deg, håper det er greit.
Håper du ser innom min blogg også, og leg deg gjerne til som følger.

Anna sa...

Vilken förvandling! Ni får ett fantastiskt vackert hem! Underbart!

Glad att jag hittat till din fina blogg!

Kram från Gotland!

Brunt sukker sa...

SÅ FINT DÅKE FÅR DE!!!MVH ELI:))

Related Posts with Thumbnails